cieniutki PLD

Sob, 17 Kwi 2004, 23:42:40 CEST

Użytkownik Dariusz Zdrojewski napisał:

>uda.
>
>Tylko niby skąd tej wiedzy na temat PLD zaczerpnąć ?

Mnie wiedza na temat Debiana wystarczyła. Oraz informacje z książki o
Red Hacie.

Bo to k... nie jest forum. www.twojepc.pl - tam masz forum.

>Jak dotrzeć do
>dyskusji, które się przewijały zanim się zapisałem?

A jak się zapisałeś? W tym samym miejscu można przeglądać archiwum listy.

>Pewnie że niemam umiejętności. Ale po godzinie walki z Knoopixem miałem
>skonfigurowaną sieć, dżwięk, drukarkę czerpiąc wiedzę z jednej witryny i
>mogłem się nim cieszyć.  Tutaj aby zainstalować zdalny server shh czy
>maskaradę iptables, wiedzę musiałem czerpać z innych klonów Linuxa
>utwierdzając się w przekonaniu, że wybierając PLD puściłem się w lewe sanki.

To nie jest dystrybucja szkolna. Żadna nie jest. A linux to linux.
Różnic jest znacznie mniej, niż części wspólnych.
Mam ci opisać jak się konfigurowała moja karta tv w Mandrake - proszę
bardzo - tak samo.
Orientujesz się albo nie.

>Niestety w przypadku DVB analogii z innymi klonami niema i muszę się poddać.

Znaczy, że na innych klonach też ci się nie udało?
Zapisz się na listę Mandrake - znasz francuski?
Ja znam :P, ale słabo.

>Wiem, że przy pomocy Windy zrobię to w godzinę.
>Pozdrawiam

I godzinę później będziesz poprawiał, albo co godzinę :) - swoją drogą,
to będziesz to na tej windzie kompilował (zna polecenie "make"?)?
Bo inaczej na co ci godzina?
A ile zapłaciłeś za tę windę?
IHAHA

Wiesław Kierbedź