cieniutki PLD

Nie, 18 Kwi 2004, 00:09:15 CEST

Osóbka znana jako pbern w pbern.biz, wystukała:
> On Sat, 17 Apr 2004, Dariusz Zdrojewski wrote:
[...]
> Bardzo skomplikowane
> poldek -i openssh-server
> a no i pozniej trzeba ta usluge jeszcze uruchomic.. ale cos mi sie wydaje
> ze o tym ten wredny i glupi pld informuje po instalacji tego pakietu...

Informuje... a jakże.  Tylko czytać trzeba umieć...

> coz moze sie myle...

Może tylko dodam, że domyślnie po instalacji każda usługa i tak będzie
uruchamiana z rc-scripts. Czyli "typowy użytkownik systemu
klikalnego" (ładny skrót mi wyszedł - TUSK;) po restarcie;P ma co trzeba
działające...

pozdrawiam