cieniutki PLD

Bartosz Lis bartoszl w ics.p.lodz.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 00:33:37 CEST

On Sun, 18 Apr 2004, Dariusz Zdrojewski wrote:

> linuxtv-dvb-1.0.0.tar.gz , które instaluje się poleceniem "make". Jednak
> wywala mi błšd
> Makefile:102: /lib/modules/2.6.5/build/Rules.make: Nie ma takiego pliku ani
> katalogu
> Wynika to (jak gdzieœ wyczytałem) z braku żródeł kernela . Nie wiem jak temu
> zaradzić. Proszę coœ zaradzić.

Witam,

Miałem zamiar radzić ci

poldek --install kernel-source

ale plik Rules.make nie wchodzi w skład pakietu kernel-source-2.6.5-1. Czy
ktoś wie, co się stało z tym plikiem w PLD? Czy może zginął przy przejściu
z jądra 2.4 na 2.6?

Jeszcze raz polecam zainstalowanie RedHata 9 z całym dobytkiem. Tam w
katalogu ze źródłami jądra jest plik Rules.make .

Pozdrawiam,

--
Bartosz Lis @ Institute of Computer Science, Technical University of Lodz
   bartoszl @ ics.p.lodz.pl