cieniutki PLD

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 00:21:22 CEST

W liście z sob, 17-04-2004, godz. 22:37 +0200, Dariusz Zdrojewski
napisał:
> Niestety tracę czas usiłując zainstalować kartę DVB w PLD (kernel 2.6.5).
> Co z tego, że niby ma moduł do Skystar2 jak brak narzędzi do konfiguracji karty.
Wprawdzie nie rozumien powyższego zdania, ale skoro masz kłopot z
działaniem poleceń powłoki, np. ładujących moduły jądra, uruchamiających
kompilację itd., a nie lubisz wyświetlać plików pomocy, to zawsze istnieje
możliwość kupna książki Scotta Hawkinsa "Linux polecenia"
( http://www.robomatic.pl ). Osoby nie lubiące reklam przepraszam.
PLD Linux Distribution nie odrzucaj, bo już w wielu miejscach się
sprawdziła, o czym można było przy różnych okazjach poczytać. Właśnie
spokojne czytanie da Ci wiedzę, której oczekujesz.
--
konwalie(at)by.onet.pl   | Jabber ID: wojtekgerm w jabberpl.org | GG: 2936505
Linux user number 297551 | Aby ściągnąć mój klucz publiczny wpisz: