cieniutki PLD

Bartosz Lis bartoszl w ics.p.lodz.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 00:12:21 CEST

Witam,

http://www.tldp.org/

> Całe FAQ to z 5 zagadnień. Nawet to Forum poprzez e-mail. Jak dotrzeć do
> dyskusji, które się przewijały zanim się zapisałem?

Trzy kliknięcia od strony głównej PLD jest: http://lists.pld-linux.org/,
jeszcze jeden klik i mamy
http://lists.pld-linux.org/index.cgi?17:dds:0:200404

> Pewnie że niemam umiejętności. Ale po godzinie walki z Knoopixem miałem
> skonfigurowaną sieć, dżwięk, drukarkę czerpiąc wiedzę z jednej witryny i
> mogłem się nim cieszyć.

No cóż, w oparciu o Knoppixa trudno zrobić np. serwer sieciowy. Dlatego
też paru ludzi trudzi się nad takim PLD.

> Tutaj aby zainstalować zdalny server shh czy
> maskaradę iptables, wiedzę musiałem czerpać z innych klonów Linuxa

Bardzo słusznie. Wszyscy tak robi± (a co nie mam racji?).

> utwierdzając się w przekonaniu, że wybierając PLD puściłem się w lewe sanki.

Proponuję najpierw zebrać trochę do¶wiadczeń z Redhatem, Fedor± lub
Debianem. Zwłaszcza Redhat (choć wsparcie zaraz się skończy) przy wyborze
odpowiedniej opcji instalacji wrzuca na dysk ponad 4G oprogramowania -
wszystkie ważniejsze projekty GNU.

> Niestety w przypadku DVB analogii z innymi klonami niema i muszę się poddać.
> Wiem, że przy pomocy Windy zrobię to w godzinę.

Bior±c pod uwagę ilo¶ć podstawowych rzeczy, jakich powiniene¶ się
dowiedzieć o linuksie w ogóle, to pod windows efekt osi±gniesz jeszcze w
tym miesi±cu.

Pozdrawiam,

--
Bartosz Lis @ Institute of Computer Science, Technical University of Lodz