ndiswrapper + rtl8180l = :)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 10:28:43 CEST

Dnia nie 18. kwietnia 2004 09:51, Michal Chruszcz napisał:
[...]
> Spróbowałem ndiswrappera i przyznaję, że działa lepiej niż driverloader.
> Dobrze, że to nie ja płaciłem za licencję na niego... ;-)
No tak ;-) Trudno, już jakoś to przeboleję :-) Jeszcze nie miałem okazji
potestować ndiswrappera w akcji. Może szwagier mi pożyczy swój stary AP.
Ale to za kilka dni, jak się z robotą obrobię.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498