ircd - problemy

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 10:30:32 CEST

Cześć Adam

Dnia 17.04.04, napisałeś:

> Hm, zainstalowałem ircd i poszło na standardowym konfigu - może coś nie
> takz konfiguracją? Możesz pokazać ircd.conf? Możesz puścić ircd przez
> strace?

Zaufam wam ;))
W załączniku ircd.conf :)

Owszem na standardowym idzie fajnie. Przekonfigurowałem ircd.conf na swoje
potrzeby. I też poszedł super. Ale to było jakis czas temu i serwer IRCa
chodził super. Później długo nie zaglądałem na IRCa aż mi qmpel dał znać że
nie chodzi.
Problem pojawił się kiedy podmieniłem jajko z 2.4.19-2... na 2.4.25 o czym już tu
pisałem (problem z iptables) ale ten problem rozwiązałem rekompilacją
iptables v1.2.8 :) Działa cacy :D
Jednak sądzę że to nie ma nic wspólnego z nowym jajkiem i iptables... mylę
się? A więc to że nie działa mi ircd a jestem na nowym jajku to zbieg
okoliczności. Ostatnio dwa razy prądu nie było (jakaś awaria) i serwer
poprawiał błedy na dysku ale poszło dobrze. Zbieg okoliczności? hmmm...

Mam wrażenie jak bym miał ostanio pecha ;)

Co o tym sądzicie?

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl
http://www.amiga.poldek.one.pl     Aktualizacja: 25.03.2004