[AC] 2.6.4-1smp - kernel panic

PLD Linux pld_linux w op.pl
Nie, 18 Kwi 2004, 23:51:44 CEST

DELL PowerEdge 2200 (dwa proce 266, 512MB RAMu, HDD: 9GB SCSI podłaczony do kontrolera na płycie zwykły Adaptec, 2x 9GB w raid0 podłaczone do kontrolera pci MegaRaid)

Instalacji PLD. Uzywam Standard UI wybieram tam 'dwa procesory' no i to co zawsze robiłem z pld (ra 2.2, ac 2.4) wiec błedu chyba nie robie skoro chodziło na tej maszynie. Poźniej restart... i buuum

---------------------------------
(...)
Using /lib/modules/2.6.4-1smp/kenrmel/fs/ext2/ext2.ko
VFS: Cannot open root device "802" or unknown-block(8,2)
Please Append a correct "root=" boot option
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on unknown-block(8,2)

kiedys pytałem ale mnie zjechali ze mało napisałem a dopiero teraz znalazłem chwile na ten serwer wiec ponawiam pytanko.
i co wy na to?

pozdrawiam serdecznie

aha dodaj jedynie ze jak odepne te dyski 2x 9GB w raidzie to dalej jest to samo - kiedys mialem podobny problem ale to wlasnie przez dyski. tym razem one nic winnde chyba nie są... zresztą czekam na wasze sugestie.