[AC] seg fault w apachu

Bartosz Lis bartoszl w ics.p.lodz.pl
Pon, 19 Kwi 2004, 00:19:52 CEST

On Sun, 18 Apr 2004, Tomasz Buziak [uho] wrote:

> witam,
>
> zauwazylem ze od czasu do czasu znikaja mi procesy apacha, dzieje sie tak gdy
> logrotator przeladowywuje apacha za pomoca httpd graceful !

Witam,

Ja obserwuję inny efekt. Gdy upgradeuje się apache'a, zwykle jest on
przeładowywany kilka razy - po upgradzie każdego z zainstalowanych
modułów. Przy którymś module apache nie chce restartować. Trzeba go na
koniec wystartować ręcznie. Podejrzewam, że sprawa dotyczy zbyt wolnego
zamykania gniazd serwerowych TCP/IP przez zabijanych potomków
zatrzymywanego apache'a. Nowy apache startuje zanim skończą się potomkowie
starego i nie może otworzyć sobie portu 80.

Pozdrawiam,

--
Bartosz Lis @ Institute of Computer Science, Technical University of Lodz
   bartoszl @ ics.p.lodz.pl