Neostrada USB Sagem - raz jeszcze

piotr ONET.pl ppawelek w onet.pl
Pon, 19 Kwi 2004, 17:41:47 CEST

Posłałem już jednego posta na a.p.c.o.l.pld, ale bardzo mnie pili
i jakoś sam sobie nie mogę paradzić więc jeszcze raz ---

Przeszedłam ostatnio na kernel 2.6.5-1 i okolice.
Zapoldkowałem:
kernel-usb-eagle* eagle* ppp*
Moduły usbcore, uhci-hcd ładuja się jak należy.
Brak za to modułu adiusbadsl (domyślam się, że nazywa się teraz eagle-usb)
Ładuję go więc ręcznie (sam jakoś nie zaskakuje jak piszą w
pl.docs.pld-linux.org)
#modprobe eagle-usb.
Robię
# ifup ppp0
i dostaję
/etc/sysconfig/interfaces/data/chat- does not exist
ifup-ppp for ppp0 exiting
Co się dzieje ?
Może ktoś ma dokładniejszy opis.
I jeszcze jedno - czy konieczne jest zamontowanie usbdevfs - bo jakoś
nie widać odp. wpisów w /etc/fstab ?
W starszych eagle kojarzę, że było :/

Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet.pl ::