KDE psuje czcionki w konsoli

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 19 Kwi 2004, 18:05:17 CEST

Witam

Odkąd zainstalowałem jajko 2.6.5-1 mam problem z czcionkami w konsoli, a
mianowicie jak uruchomię KDE i próbuję przejść z 9. konsoli na dowolną
inną, to znikają porządne - polskie fonty. MC wygląda  cudownie,
zważywszy, iż zamiast kresek pionowych mam "ą",a zamiast poziomych "ł".
Sytuację da się tymczasowo wyleczyć przez /etc/rc.d/init.d/console
restart, ale zaraz po przełączeniu konsoli na 9. (KDE) i z powrotem
zabawa zaczyna się od nowa....Eni help??

Zdroofka
Cz w rny

--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side!" - Yoda