temperaturki + 2.6

Piotr 'drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Pon, 19 Kwi 2004, 20:57:48 CEST

Witam,
jak mierzycie temperatury itp na jajach 2.6?
Konkretnie chodzi mi o płytę na AMD761, sensors-detect znajduje:

Driver `lm80' (should be inserted):
  Detects correctly:
  * Bus `SMBus Via Pro adapter at 5000' (Algorithm unavailable)
    Busdriver `i2c-viapro', I2C address 0x2d
    Chip `National Semiconductor LM80' (confidence: 3)

Driver `via686a' (should be inserted):
  Detects correctly:
  * ISA bus, undetermined address (Busdriver `i2c-isa')
    Chip `VIA Technologies VT82C686 Integrated Sensors' (confidence: 9)

W 2.6.3 nie mam modułu lm80, a załadowanie via686a nie daje oczekiwanych
efektów (sensors nic ciekawego nie pokazuje, w /sys nie widzę żadnych
ciekawostek).
Jak Wy to robicie? ;-)
p.

--