server poldka zamarł?

Bartosz Lis bartoszl w ics.p.lodz.pl
Wto, 20 Kwi 2004, 08:18:46 CEST

On Mon, 19 Apr 2004, tligocki wrote:

> A ja miałem problem z zainstalowaniem PLD 2.0 przez sieć. Oczywiście nie
> udało mi się. Log z instalacji PLD 2.0 z wczoraj umieściłem na
> http://www.twl.pl/PLD/. Zaznaczę, że to już trzecia nieudana instalacja
> przez sieć, bo nie znajdowane są na ftp pliki, które powinny na nim być.
> Ta kwestia też została poruszona w wątku "Re: cieniutki PLD" w ostatnim
> liście przez Bartosza Lisa.

Witam,

Dementuję. Poruszana przeze mnie kwestia dotyczyła pliku Rules.make, który
był w źródłach jądra 2.4, a nie ma go w źródłach 2.6. Serwer
ftp.pld-linux.org nie ma tu nic do rzeczy.

> Dodam, że przed ściągnięciem obrazu
> dyskietki bootdisk_net.img wykonałem poldek --upa. Co Wy na to?

Ja osobiście zrobiłem sobie własnego mirrora (na tyle moją uczelnię
jeszcze stać), lecz też swego czasu miałem problemy z brakiem plików na
serwerze FTP, których spodziewa się tam dyskietka instalacyjna. Rzecz w
tym, że jak podejrzewam, program instalacyjny oferuje oprogramowanie,
które wszyscy by chcieli widzieć w nazwijmy to PLD 2.0.1. Mamy natomiast
wciąż fazę 2.0.alfa i niektóre pakiety jeszcze nie zostały przykrojone dla
potrzeb PLD. Siłą rzeczy stosownych RPMów nie wystawiono jeszcze na
serwerze FTP. Dotyczy to szczególnie niektórych modułów apache'a.

Proponuję instalować tylko te grupy pakietów, przy których domyślnie
pojawiają się X na ekranie wyboru oprogramowania. Po zainstalowaniu
podstawowego systemu można resztę pociągnąć poldkiem.

Pozdrawiam,

--
Bartosz Lis @ Institute of Computer Science, Technical University of Lodz
   bartoszl @ ics.p.lodz.pl