Oprogramowanie do testowania klastrow obliczeniowych

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pią, 23 Kwi 2004, 10:53:50 CEST

On Fri, Apr 23, 2004 at 10:41:02AM +0200, Marteen wrote:
> Witam
>
> Czy ktos z Was zna moze jakies darmowe narzedzie umozliwiajace kompleksowe
> przetestowanie klastra obliczeniowego (pod katem wydajnosci szybkosci
> skutecznosci itp.) uruchomionego na linuxie? Glownie chodzi mi o mozliwosc
> przetestowania klastra MOSIX.

POV-Ray :)

Można w tle uruchomić mnóstwo procesów, np. przy liczeniu animacji

Albo kompilacja jądra/openoffice z "make -j 100"

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/