Adaptec 2120S i zarządzanie tym pod Linuxem

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 23 Kwi 2004, 18:42:30 CEST

W liście z pią, 23-04-2004, godz. 17:02 +0200, Michal Abramowicz
napisał:

> Co do narzędzi to windowz ma takie sliczne klikane.

Widziałem windziane, pod linuksa też jest, obsługiwane via www, ale pod
RH i Suse, u nas na AC drze się o jakieś biblioteki.

> Co do pracy tego adapteca to mniej WYLACZONE buforowanie zapisu.
> Inaczej bedzie ci padać.

??? Przy padzie zasilania to oczywiste, ale w innych przypadakch? Jakieś
szczegóły?

> Co do narzędzi linuxowych to nie szukałęm, ino miałem problemy
> ze tzw stabilnością używania tego czegoś.

Ja na razie problemów ze stabilnością nie mam, mieli dosyć ostro od
kilku tygodni na kernelu 2.6.4 i xfs, zero problemów.

> Ogólnie jako product adapteca nie polecam.

Może masz jakiś strzelony egzemplarz?

Artur