geninitrd, zglupialem !

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 19:21:23 CEST

witam,

zainstalowalem sobie sysa za pomoca chroota, wszysko bylo ok,
jadro mi sie ladnie zainstalowalo, w chroocie geninitrd zrobil co mial zrobic,
system pieknie sie zbootowal po calej operacji, ale ....

gdy zachcialo mi sie doinstalowac jajo 2.6.5-1smp, a konkretnie po usunieciu
2.6.5-1 i zainstalowaniu 2.6.5-1smp, nie chcial sie utworzyc initrd

teraz wrocilem do 2.6.5-1 i kozystam ze wczesniej wygenerowanego initrd, obstal
mi na szczescie, bo inaczej nie zbootowal bym systemu, poniewaz po powrocie do
2.6.5-1 takze nie moge wygenerowac initrd !!!

niepojeta dla mnie anomalia, obiawia sie oto takim komunikatem:

[root w pldmachine ndiswrapper-0.7]# geninitrd -v /boot/initrd 2.6.5
/bin/true: module not found in /lib/modules/2.6.5/modules.dep

[root w pldmachine ndiswrapper-0.7]# cat /etc/sysconfig/geninitrd
PREMODS="xfs piix ata_piix sd_mod"
COMPRESS=yes
INITRDFS=rom
PROBESCSI=yes
PROBEIDE=yes
PROBERAID=no

ps. narazie system mi chodzi na 2.6.5-1, ale chce przejsc na 2.6.5-1smp

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer