Antyaliasing czcionek w X-ach (RA)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 25 Kwi 2004, 19:31:12 CEST

Mam dwa komputery, jeden stacjonarny (i586), jeden laptop (i686). Na obu są
karty NVidii, na obu jest postawione Ra (+updates), w tym XFree86-4.2.1-12.
Konfiguracja programowa niemal identyczna (jeśli chodzi o żywotne rzeczy).

Na stacjonarnym mam antyaliasing czcionek.
Na laptopie wcale, nieważne co próbuję zrobić.

Czy ktoś ma może pomysł, co jeszcze sprawdzić i co przestawić, żeby
wygładzanie się pojawiło na laptopie?
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498