Antyaliasing czcionek w X-ach (RA)

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Nie, 25 Kwi 2004, 20:15:44 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):
> Mam dwa komputery, jeden stacjonarny (i586), jeden laptop (i686). Na obu

> Czy ktoś ma może pomysł, co jeszcze sprawdzić i co przestawić, żeby
> wygładzanie się pojawiło na laptopie?

Aha, setkę spirytusu i będziesz miał sprzętowae wygładzanie na oczach ! ;)

A poważnie to nie wierzę, że się kopcie róznią jedynie i586 i i686,
podałeś minimum danych!

Czekałem trochę zanim wygładzanie pojawiło się choćby na i830M o ile
pamiętam to do 4.3.0

Jaka to karta w notebooku ? jakieś Go 4000 czy Go FX 5200 ?

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.