Antyaliasing czcionek w X-ach (RA)

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Pon, 26 Kwi 2004, 02:05:31 CEST

Witam,

> Na stacjonarnym mam antyaliasing czcionek.
> Na laptopie wcale, nieważne co próbuję zrobić.

U mnie bylo kiedys podobnie jak piszesz - gdy rozdzielczosc mialem ustawiona
na mniejsza niz 1024x768. Gdzies cos czytalem, ze matryce powinny pracowac
w rozdzielczosciach na jakie zostaly zaprojektowane. W przeciwnym razie
robione sa jakies czary - mary, co moze spowodowac dziwne efekty.

Niestety zrodla tych informacji nie pamietam.
Moze byc tez tak, ze "wiem, ze dzwonia tylko nie wiem w ktorym kosciele" ;)

pozdrawiam,
Piotr Koczur