priorytetowanie procesow ??

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 26 Kwi 2004, 07:57:42 CEST

Witam

Mam sobie serwerek na AC-Ready.
Dziala na nim kilka serwisow, serwer poczty, ftp, samba itp. Zainstalowany
jest tez przy okazji serwer www.
Problem polega na tym, ze ten www mial byc tylko takim delikatnym dodatkiem a
on najbardziej obciaza mi system. Jak www chodzi to load average mam ponad
5.00 czasami w godzinach szczytu dochodzi do 8 - 9. Jak wylacze apache to
load average spada do 0.90

Przy takim wysokim obciazeniu komputera ciezko jest pracowac, wszystkie
skrypty po dlugim czasie sie uruchamiaja.
Czy da sie jakos oblizyc priorytet apache ?? Tak by wszystko inne moglo
swobodnie pracowac, a apache moglby korzystac tylko z tych zasobow komputera
ktore sa jeszcze wolne.

Dzieki za odpowiedz
Pawel