exim+amavis - skanowanie na poziomie sesji SMTP?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 26 Kwi 2004, 13:29:49 CEST

On Fri, 9 Apr 2004, Witold Krecicki wrote:

> Dnia piątek 09 kwiecień 2004 11:06, Jacek Osiecki napisał
> to nie jest przeszkoda, migrowalem na vmail-sql z exim3 na exim4

OK, przygotowuję powoli migrację - faktycznie, nie jest to aż tak karkołomne :)

Nadal jednak nie wiem w jaki sposób zrobić wykrywanie wirusów na poziomie
sesji SMTP...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki