Oprogramowanie do testowania klastrow obliczeniowych

Krzysztof Wierzbicki spetznaz w serwer-group.net
Pon, 26 Kwi 2004, 13:29:16 CEST

Dnia 'Fri, Apr 23, 2004 at 10:41:02AM +0200', Marteen <marteen w go2.pl> w mailu o temacie 'Oprogramowanie do testowania klastrow obliczeniowych' napisał(a):

Witam ;)

> Czy ktos z Was zna moze jakies darmowe narzedzie umozliwiajace kompleksowe
> przetestowanie klastra obliczeniowego (pod katem wydajnosci szybkosci
> skutecznosci itp.) uruchomionego na linuxie? Glownie chodzi mi o mozliwosc
> przetestowania klastra MOSIX.

Nie wiem czy to się komuś przyda ale pod adresem:
http://iris.iis.pwsz.elblag.pl/testy_wydajnosci/
znajduje się pare testów wydajności ściągniętych z serwera ministerstwa
obrony narodowej USA, używanych do określania wydajności.
znajduje się tam spakowany plik z całą zawartością.

Napiszcie czy to się przdało czy nie bardzo ...

Pozdrawiam
spetznaz
--
Krzysztof Wierzbicki aka. spetznaz