usb-storage +karta CF

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Pon, 26 Kwi 2004, 16:27:05 CEST

Dnia Mon, 26 Apr 2004 15:22:24 +0200
Piotr 'drozdo' Drozdowski <drozdo w pf.pl> zeznał:

> Witam
> mam problem z zamountowaniem karty CF (z cyfraka).
> Ładuję usb-storage, w dmesgu ładnie:
>
> SCSI subsystem initialized
> Initializing USB Mass Storage driver...
> scsi0 : SCSI emulation for USB Mass Storage devices
>   Vendor: IC        Model: USB Storage-CFC   Rev: 301b
>   Type:   Direct-Access                      ANSI SCSI revision: 02
> WARNING: USB Mass Storage data integrity not assured
> USB Mass Storage device found at 2
> drivers/usb/core/usb.c: registered new driver usb-storage
> USB Mass Storage support registered.

> [...]

HA! Miałem napisać na jakich ustawieniach to u mnie działa i co? Niedziała
:(
Nie używałem usbcf przez jakieś trzy miesiące - ustawień nie ruszałem -
i teraz mam tak samo jak ty... W /dev/scsi/host1/bus0/target0/lun0/ mam
tylko disc. O ile pamiętam, to w tym czasie zmieniałem tylko jądro (na
2.6.4). Ktoś wie, jak to uruchomić?

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.