NTG i baaardzo OT: w desperacji ...

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pon, 26 Kwi 2004, 16:35:01 CEST

Szanowni koledzy ....
Wiem, że bardzo OT itd., wiem i przepraszam,że zaśmiecam grupę...
ale dla kogoś może się taki list okazać ciekawy.

Poszukuję pracownika na etat - ważna znajomośc PLD, a wiem, że tu na pewno są
tacy, co się znają. Jeśli ktoś jest zainteresowany (nawet od jutra) w
Warszawie to prosze o kontakt mailem lub na GG.

Bardzo proszę, nie ślijcie wielkich gromów na mnie, naprawdę
po prostu już nie wiem, gdzie szukać kompetentnych ludzi do pracy.
Bo ogłoszenia prasowe niewiele dają :-)
Jeszcze raz przepraszam za zaśmiecanie grupy.
Jako pokutę :-) postaram się jak najszybciej umieścić łatwy opis instalacji
Neo+ z Sagem F w st 800 i usb na Ra + 2.4.22, bo właśnie wykonałem kilka dni
temu.

Pozdrawiam,
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuksowe Systemy Sprzedaży Detalicznej