[ac] kde się zachciało :)

Śro, 28 Kwi 2004, 18:09:26 CEST

Użytkownik Grzegorz Siehień napisał:

> instalacja kde 3.2.2 - w ogóle nie mam wygładzania
> jakieś pomysły?

czary?? ;) - tzn. tu pomysłu nie mam

> kde (3.2.1-3.2.2) i gmplayer: otwieramy film, leci sobie, klikamy nań
> prawym klawiszem
> i z menu wywołujemy np. "Open..." i bach - albo wisi albo się wysypuje
> "mplayer crashed"
> (zalezy od kompilacji, z rpm-a po prostu wisi) W ogóle jest strasznie
> wrażliwy, potrafi się
> wysypać w różnych okolicznościach (w ten sam sposób). tu też
> czarowałem... mplayer z
> mplayerowego cvs-u w pld-owym kde ma to samo... jakieś pomysły?

Wyrzuć konfigi z ~/.mplayer - miałem podobnie, kiedy mu się kićkały np.
ustawienia fontów w gui.conf
i config. Niestety, nie pamiętam które. Ten z distro pewnie jeszcze
szuka config w /etc/mplayer.
Może też pamięta np. ścieżkę do nieistniejącego katalogu. gui.history
też wywal.

> a to wszystko bo mi sie znudził gnome :)

Mam odwrotnie - kde już dawno mi się znudziło, a wgomie co i raz jakieś
pierdołki mnie irytowały (to nowe gtk coś knociło, to panela nie było do
kompletu itd.).
No to na xfce jeżdżę :D.

--
Wiesław Kierbedź