NTG i baaardzo OT: w desperacji ...

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Śro, 28 Kwi 2004, 22:54:01 CEST

W liście z pon, 26-04-2004, godz. 16:35 +0200, Adam Jurkiewicz napisał:
> Jako pokutę :-) postaram się jak najszybciej umieścić łatwy opis instalacji
> Neo+ z Sagem F w st 800 i usb na Ra + 2.4.22, bo właśnie wykonałem kilka dni
> temu.

Hm.. a opis z dokumentacji nie działa ? ;) jeżeli nie, to fajnie by było
jakbyś zweryfikował czego brakuje ;) Chociaż nacisk położony jest na
rodzinę 2.6.x to posiadacze starszych kerneli też się ucieszą ;)

pozdrawiam
--
Krzysztof Królikowski <krzysiek (at) pkn (dot) pl >
Polski Komitet Normalizacyjny