2.0 AC test i Neo+/usb

RW wolfeen w gazeta.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 22:10:17 CEST

On Thu, 29 Apr 2004, Krzysztof [ISO-8859-1] Królikowski wrote:

> AC test? Hm... podaj więcej szczegółów, jaka wersja kernela, jakieś
> wycinki z messages podczas odpalania...

W sumie sie udało już. Oczywiście błąd głównie po mojej stronie...
tyle, że na kernelu 2.6.4-0 z PLD AC (01.04.2004) wbrew temu co mówi opis
z http://pl.docs.pld-linux.org/neo_sagem.html
opcje pppd z /etc/ppp/ !muszą! być w options a nie options.adsl.
W opcjach linijka... CHATSCRIT jesli jest pokazuje 'unrecognized option'
wiec  lepiej żeby jej nie było ;)
Neo działa... tylko jeszcze hotplug pokazuje w trakcie startu
i ładowania hotplug.agent jakies błedy (value... coś tam w lini 216)
Ale to juz problem na inną bajkę.