(za) wolne SCSI

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 22:43:52 CEST

W liście z czw, 29-04-2004, godz. 18:52 +0200, Piotr 'drozdo' Drozdowski
napisał:

> No ja wiem, że nie w takim zwykłym transferze twki ta prędkość scsi ale ja
> na U2W czyli 2x szybszym od Twojego terkama mam max 16MB/s (w hdparmie) a Ty
> 18 ;-) Może się mylę, bo doświadczenie z scsi dopiero zdobywam, ale mi się
> to wydaje za wolno ;-)
> p.

U mnie na adaptecu 2120 są takie wyniki (RAID-5) na dyskach 10krpm U320:
[root w router root]# hdparm -tT /dev/sda

/dev/sda:
 Timing buffer-cache reads:   1320 MB in  2.00 seconds = 658.45 MB/sec
BLKFLSBUF failed: Inappropriate ioctl for device
 Timing buffered disk reads:   70 MB in  3.48 seconds =  20.14 MB/sec
BLKFLSBUF failed: Inappropriate ioctl for device

Taki jest efekt jak na dwóch userach mieli się jednocześnie kompilacja
openoffice. Jak się OO nie mieli to w zasadzie większa jest wartośc
tylko transferu z cache i wynosi około 950MB/s

Artur