(za) wolne SCSI

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 30 Kwi 2004, 07:28:29 CEST

W liście z pią, 30-04-2004, godz. 02:26 +0200, Piotr 'drozdo' Drozdowski
napisał:

> Czyli po prostu tak ma być? Kurde, nie ma jak się pochwalić tym całym scsi
> ;) Dziękuję za oświecenie mnie :-)
> pozdrawiam

Pochwalić SCSI się można, ale nie jak są przypięte do sprzętowego RAIDA,
natomiast takie same dyski w liczbie trzech sztuk, ale z soft raidem 5
wpiete bezpośrednio w kontroler na płycie serwerowej intela prezentują
się następująco:

[root w xserwer root]# hdparm -tT /dev/md0

/dev/md0:
 Timing buffer-cache reads:   2484 MB in  2.00 seconds = 1242.00 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  378 MB in  3.01 seconds = 125.58 MB/sec

Niemniej mimo tych zaskakujących wyników, nie wydaje mi się by soft raid
był rzeczywiście szybszy od tego sprzętowego, odczucia mam dokładnie
odwrotne :)

Artur