Adaptec 2120S i zarządzanie tym pod Linuxem

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 30 Kwi 2004, 12:22:49 CEST

W liście z pią, 23-04-2004, godz. 13:40 +0200, Artur Flinta napisał:
> Cześć!
>
> Postanowiłem zainteresować się bardziej macierzą jaka mi się w serwerku
> kręci, i nie bardzo wiem jak uzyskać możliwość jej zdalnym zarządzaniem
> z poziomu (jak to ostatnio adaptec ma w zwyczaju) przeglądarki
> internetowej. Znalazłem na razie pakiet dptutil, ale brak mu do pracy
> chyba odpowiednich urządzeń:

I po chwili zabawy mogę sobie odpowiedzieć sam na zadane pytanie. Pakiet
adapteca do obsługi RAID via przeglądarka WWW działa doskonale :)
Wystarczyło doinstalować tylko compat-libstdc++-2.10 i olać zależność od
libXft.so.1

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous