conwersja jpg

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Nie, 1 Sie 2004, 23:24:09 CEST

Dnia nie 1. sierpnia 2004 22:50, Marcin Król napisał:

> Ale kazde rekodowanie to jednak minimalna strata jakosci. Nawet jezeli
> mialaby byc niewidoczna to i tak jak dla mnie wariant taki odpada. Zeby
> cie pocieszyc: po jednokrotnym rekodowaniu jpg, z jakoscia ustawiana na
> max (czyli rekompresja na minimum) w 5-8 krotnym powiekszeniu juz widac
> roznice. Przemnoz to sobie teraz razy 120 i pomysl ze akurat z tego
> zdjecia szef zazadal od ciebie wydruku w A2 albo A3 :-)

Przy 4mln wydruk na a4 daje w przeliczeniu 300dpi.  Czyli wydruk na A2 da
75dpi.  Nawet jak zapiszesz zdjęcie jako bezstratny TIFF to i tak musisz
kupić sobie lepszy aparat z większą matrycą.  A jak ja drukuję sobie czasem
zdjęcia 10x13 a moja drukarka ma tylko 1200dpi to przecież aby uzyskać z 32
półtony każdego koloru to musi byc wyrzucona ponad połowa pixeli.

Miesiu

--
ZOBACZ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH W ZEGARKU NA RĘKĘ:

    K l i k n i j   n a   s t r o n ę   M i e s i a:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?id=46307