apache 2.0.x + SSL + VirtualHost

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Nie, 1 Sie 2004, 23:58:51 CEST

Dnia 1 sierpnia 2004 o godzinie 22:52:59 z adresu marcus w kernel.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MB> I sie tlumaczyc czemu nie dziala i czemu nie ma klodeczki/jest :port w
MB> adresie. A na dodatek (jak sie stawia serwis publiczny to trzeba to
MB> brac pod uwage) niektorzy wycinaja "niestandardowe" porty na firewallach.

MB> M.

RewriteRule ...costam... [R]

nie rozwiąże to przypadkiem sprawy ?

PS. to tylko moje teoretyczne rozważania, nie sprawdzałem w praktyce...
--
Pozdrowienia,
milley

;) Układ oddechowy przechodząc prze nos i gardło wpada do żołądka