[OT] Re: conwersja jpg

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 2 Sie 2004, 13:09:57 CEST

On Mon, 02 August 2004 11:26:16 +0200, Daniel Mróz wrote:

> Zapomnij. Zawartosc FTP za szybko sie zmienia i w rezultacie masz CDki z
> uszkodzonymi pakietemi i/lub nieaktualne indeksy poldka.

Ale dlaczego _uszkodzone_? Chyba raczej _nieaktualne_?
A indeksy można sobie samemu wygenerować.

> No, chyba ze masz rurke 155Mbps...

E, tam. Ja kiedyś uaktualnienia do Ra ściągałem przez sdi.
Spod Windows ściągałem, Windows Commanderem. :-)
A potem nosiłem w szufladzie do domu.
O indeksach nawet nie wspomnę, bo nie wiedziałem,
że ZU też może je sobie sam wygenerować. :-)
I co? I nic. Dałem radę. Dałem, *****. radę! :-)

Jak użytkownik _naprawdę_ chce mieć PLD, to je sobie w zębach przyniesie. ;-)

--
Dariusz Laskowski                               To jest delimiter wstawiony
darlas at post.pl                               przez slrn pod Linuksem,