[OT] Re: conwersja jpg

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 2 Sie 2004, 13:46:55 CEST

Dnia Monday 02 August 2004 13:09, Dariusz Laskowski napisał:
> Ale dlaczego _uszkodzone_? Chyba raczej _nieaktualne_?
Tez. Kiedy ostatnio sciagnalem wszystkie pakiety Ac, czesc z nich byla
uszkodzona (akurat te wersje, ktorych nie bylo w indeksach poldka, stad
wnosze, iz sciagnalem je w czasie gdy byly podgrywane na serwer), a czesc juz
nie nalezala do tej parafii. Znaczna czesc systemu udalo sie przy pomocy tych
plytek zaktualizowac, ale np. uszkodzenie coreutils objawilo sie dopiero
podczas instalacji (rezultat: uszkodzone binarki takie jak du, df, env, itp.
ktore sa dosc istotne, a reszta zostala z poprzedniego pakietu, ktory nie
banglal z glibcami, ktore sie zaktualizowaly).

> A indeksy można sobie samemu wygenerować.
Tak, tylko gorzej jesli brakuje pakietow, od ktorych zalezne sa inne.

> E, tam. Ja kiedyś uaktualnienia do Ra ściągałem przez sdi.
> Spod Windows ściągałem, Windows Commanderem. :-)
> A potem nosiłem w szufladzie do domu.
> O indeksach nawet nie wspomnę, bo nie wiedziałem,
> że ZU też może je sobie sam wygenerować. :-)
> I co? I nic. Dałem radę. Dałem, *****. radę! :-)
>
> Jak użytkownik _naprawdę_ chce mieć PLD, to je sobie w zębach przyniesie.
> ;-)
Mi tego nie mow. Kiedys w domu aktualizowalem system przez modem 9600.
Rachunek telefoniczny mi malo skrzynki na listy nie rozwalil...

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+