Re: Outlook , baza kontaktów na serwerze z linuksem

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Pon, 2 Sie 2004, 23:50:00 CEST

Dnia 2 sierpnia 2004 o godzinie 23:31:11 z adresu wolvverine w tarchomin.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

wt> czy da się zrobić w ten sposób by baza kontaktów była na serwerze
wt> linuksowym, i outlook mógł z niej skorzystać (na kilku komputerach
wt> jednoczesnie, niezalezny odczyt, zapis, nie chodzi mi o
wt> zwykłe udostępnienie pliku outlook.pst po smb) ??
wt> najlepiej w ten sposób by była takze mozliwość korzystania z niej przez
wt> stacje robocze z linuksem (np. evolution) .

Zainteresuj się OpenGroupware :)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Zakończenie jest ciekawe, główny bohater wysadza się w powietrze.