Re: Outlook , baza kontaktów na serwerze z linuksem

wolvverine tarchomin wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 3 Sie 2004, 00:40:07 CEST

Osobnik zwany Dariusz Wlodarczyk w liście datowanym 2 sierpnia 2004 (23:50:00) raczył napisać:

DW> Dnia 2 sierpnia 2004 o godzinie 23:31:11 z adresu wolvverine w tarchomin.pl,
DW> dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:
wt>> czy da się zrobić w ten sposób by baza kontaktów była na serwerze
wt>> linuksowym, i outlook mógł z niej skorzystać (na kilku komputerach
wt>> jednoczesnie, niezalezny odczyt, zapis, nie chodzi mi o
wt>> zwykłe udostępnienie pliku outlook.pst po smb) ??
wt>> najlepiej w ten sposób by była takze mozliwość korzystania z niej przez
wt>> stacje robocze z linuksem (np. evolution) .
DW> Zainteresuj się OpenGroupware :)

wygląda najbardziej obiecująco :)
ktoś moze miał już z tym doczynienia?? jak oceniacie??

--
http://www.wushu.pl