Re[2]: Outlook , baza kontaktów na serwerze z linuksem

wolvverine tarchomin wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 3 Sie 2004, 03:26:49 CEST

Osobnik zwany Wojciech Kaczmarek w liście datowanym 2 sierpnia 2004 (23:59:58) raczył napisać:

WK> Może za pomocą:
WK> Exchange4Linux http://sourceforge.net/projects/exchange4linux/

niestety :(
"
 What are the next development steps for BILL?
- Gateways to IMAP and LDAP Clients
- integration of other Open Source Workgroup Clients (Evolution etc.)
- integration of web-based Workgroup Clients
- packages for Debian, SUSE , Redhat and other distributions
- ports for other plattforms (Solaris, BSD)
"

więc z tym rozwiazaniem troszke trzeba będzie poczekać

WK> albo
WK> KOLAB http://kolab.kroupware.org/

The Windows client application to cooperate with the Kolab server and the KDE client is Outlook 2000 on WindowsNT with the Bynari Insight Connector 1.11 plugin installed.

Users:

         1      $39.00
         5      $159.00 ...

http://www.bynari.net/index.php?id=3561

(tak przy okazji z kolabem działa tylko wersja 1.x, 2.x nie działa
prawidłowo - InsightConnector 2.x are reported to not working reliably with the Kolab server)

jest tez drugi komercyjny Toltec™ Connector  http://www.toltec.co.za/index.php

niestety pluginy free jak na razie widze ze są w stadium "starting project"
:(

http://sourceforge.net/projects/otlkcon/
http://www.sourcextreme.com/

wyglada nieżle ten klient :)  1.1.0 released (Linux, Windows and Mac OSX
versions, more Kolab support)
 http://www.thekompany.com/projects/aethera/screenshots.php3

WK> a dla większych rozwiązań:
WK> Samsung Contact http://www.samsungcontact.com/
dla mnie to jak armata na muchy :) , poza tym produkt "not open source"

--
http://www.wushu.pl