Własny serwer CVS

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Wto, 3 Sie 2004, 09:40:56 CEST

> Witam!!!
> Próbuje właśnie uruchomić u siebie własny serwer CVS. Ogólnie chodzi już ładnie tylko nie wiem czemu wszystkie swoje pliki cvs tworzy z prawami dla wszystkich użytkowników, czy można to jakoś ograniczyć(np.: do danej grupy)??
> Pozdrawiam

Jezeli uzywasz cvs-pserver 1.11.17 z AC, to zainteresuj sie modulem acl
w nim. Mozesz tam ustawiac uprawnienia dla poszczegolnych userow cvs do
poszczegolnych katalogow itp. Pech chcial ze readme do tegoz modulu nie
zalapalo sie do pakietu :) Jest na HEAD juz dodane, ale paczka nie byla
przebudowywana. Jezeli uzywasz cvs-nserver, on tez ma obsluge ACL'i.

M.