orinoco wireless card i pld

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Wto, 3 Sie 2004, 09:56:23 CEST

Witam wszystkich,
Czy ktos moze mial doczynienia z jakąś kartą na chipsecie orinoco.
Wpadła mi w ręce takowa, działa rewelacyjnie oprócz jednej małej rzeczy.
Nie wiem jak ustawić jej konfigurację na stałe.

Działa wszystko ręcznie czyli:

# iwconfig eth2 essid WLAN
# iwconfig eth2 enc s:strasznietajnehaslo

podniesienie interfejsu i wszystko śmiga.

Wpisanie do ifcfg-eth2 czegos takiego :
WIRELESS_MODE=Infra
WIRELESS_ESSID=WLAN
WIRELESS_KEY_LENGTH='128'
WIRELESS_KEY_0='s:strasznietajnehaslo'
WIRELESS_DEFAULT_KEY='0'

wzorowałem się na mandrake + jakis opis gdzies na jakiejs stronie
Niestety po podniesieniu interfejsu ESSID mam pusty i szyfrowanie
wylaczone. Kombinowalem jeszcze z /etc/pcmcia/wireless.opts rowniez
jakoś bez rezultatu.

Ktoś może konfigurował podobną kartę i ma gdzieś konfigurację do niej ?

Pozdrawiam,
Jakub Pisarczyk