Re: automatyczne montowanie zasobów smbfs/cifs przy starcie systemu

wolvverine tarchomin wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 3 Sie 2004, 21:15:19 CEST

Osobnik zwany Aleksander Filuba w liście datowanym 3 sierpnia 2004 (18:13:01) raczył napisać:

zgaduje: auto w linijce w fstab??
wklej swój fstab
--
http://www.wushu.pl