automatyczne montowanie zasobów smbfs/cifs przy starcie systemu

Aleksander Filuba ol2us w elsat.net.pl
Wto, 3 Sie 2004, 21:50:32 CEST

> Nie bardzo rozumiem. Masz wpisy w fstab i nie montuje ci automatycznie ??
> Jeśli ak to wklej linike z fstab-u.

linijka wygląda tak:

//192.168.100.2/dokumenty /home/services/ftp/dane2 cifs
codepage=cp852,iocharset=iso8859-2,rw,password='',uid=ftp,gid=ftp 0 0

parametr auto sprawdziłem - nie ma znaczenia

hasło ustawione w fstab więc i credentials odpada

co ciekawe jak system wstanie to
mount -a -t cifs
ładnie montuje zasoby

z tego co ja widzę w rc.sysinit stoi

run_cmd "Mounting local filesystems" mount -a -t
nonfs,smbfs,ncpfs,proc,cifs -O no_netdev

więc zacząłem się zastanawiać że skoro local to local (-O no_netdev) , a
w skryptach nigdzie dalej nie widzę montowania zdalnych zasobów

Pozdrawiam
	Olek