automatyczne montowanie zasobów smbfs/cifs przy starcie systemu

Wto, 3 Sie 2004, 23:33:47 CEST

Osóbka znana jako wolvverine tarchomin, wystukała:
> wolvverine.WP.PL
>
> Osobnik zwany Adam Gapiński w liście datowanym 3 sierpnia 2004 (22:36:21)
> raczył napisać:

> samby... AG> Co to jest nonfs - man mount milczy :(
> podniesieniem AG> sieci...
>
> nonfs - wszystkie z wyjątkiem sieciowych :)

Czyli bez sensu jest tam umieszczanie:
run_cmd "Mounting local filesystems" mount -a -t nonfs,smbfs,ncpfs,proc,cifs
-O no_netdev

smbfs, ncpfs, cifs jako sieciowych, oraz proc, bo już zamountowany. To po
kiego ch**a jest ta linijka?

> smb jest sieciowym :)

:-)

pozdrawiam