Re[2]: automatyczne montowanie zasobów smbfs/cifs przy starcie systemu

wolvverine tarchomin wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 3 Sie 2004, 23:19:15 CEST

wolvverine.WP.PL

Osobnik zwany Adam Gapiński w liście datowanym 3 sierpnia 2004 (22:36:21) raczył napisać:

AG> Osóbka znana jako Aleksander Filuba, wystukała:

AG> Właśnie zauważyłem, że jak wywalę nonfs to się mountują zasoby samby...
AG> Co to jest nonfs - man mount milczy :(
AG> Ale na starcie to nic nie da, bo to jest uruchamiane przed podniesieniem
AG> sieci...

nonfs - wszystkie z wyjątkiem sieciowych :)
smb jest sieciowym :)

--
http://www.wushu.pl