problemy ze squidem przy starcie

Andrzej Augustynowicz andree w ds5.agh.edu.pl
Czw, 5 Sie 2004, 14:59:48 CEST

Dnia czwartek, 5 sierpnia 2004 14:00, Jakub Pisarczyk napisał:

> a co jesli zniknie prad w serwerze (nie powinien, wiadomo, ale moze)
> wtedy zostaje plik i tak, przy powrocie pradu rowniez squid nie wstanie
> chociaz bylo by to wskazane
e chyba /var/lock/subsys jest czyszczone przy starcie...

jak masz problemy to dopisz sobie
if ! ps -A |grep -q squid; then
	rm /var/lock/subsys/squid
fi

do inita albo w inne miejsce i Twoj kłopot zniknie.

--
Andrzej Augustynowicz
http://ds5.agh.edu.pl