[AC] zwis bez blue screena

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 9 Sie 2004, 17:47:04 CEST

On Mon, Aug 09, 2004 at 05:42:38PM +0200, Rafał Kula wrote:
> ostatnio (chyba po którymś z upgradów XFree86, a może gdma)  po starcie
> gdm-a odnotowuję regularnie afunkcjonalność (wow!, ale mi sie napisało)
> klawiatury. Restart przy pomocy myszy skutkuje resetem bez zamykania
> usług.  Jak to zdiagnozować?
hm.. raz coś takiego miałem, po upgradzie bodajże gtk/glib/czegoś
takiego.. w każdym razie jakiejś biblioteki (tak mi się wydaje, chociaż
równie dobrze mogły być to ixy/gdm). myszka chodziła, mogłem się wylogować
z windowmakera do gdm-a... i na tym stanęło czyli myszka działała,
klawiatura nie ;). Pomogło dopiero zalogowanie się przez ssh i restart
gdm-a (stop/start dokładniej). Więcej sytuacja się nie powtórzyła..
arch ac current, jajko 2.4.20, ultra-sparc.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała