at76c503

mistix mistix w op.pl
Sob, 7 Sie 2004, 23:44:28 CEST

A wiec sprawa potoczyla sie tak, ze zainstalowalme kernel 2.4.23 i o dziwo stery ruszyly bez zadnego zgrzytu. Ale znow mam inny problem laduje moduly do mojej karty polecniem modprobe -v at76c503-rfmd. Ale niestety nie mam innego interfejsu siecioweg :\ i nie mam pomysly jak zmusic PLD do zauwarzenia innego interfejsu dodam, ze jeszcze posiadam via-rhine jako eth0.