at76c503

mistix mistix w op.pl
Nie, 8 Sie 2004, 00:30:16 CEST

Zapomnialem dopisac ze modul at76c504-rfmd ladue sie do pamieci bez zadnych problemow.
  ----- Original Message -----
  From: mistix
  To: pld-users-pl w pld-linux.org
  Sent: Saturday, August 07, 2004 11:44 PM
  Subject: at76c503

  A wiec sprawa potoczyla sie tak, ze zainstalowalme kernel 2.4.23 i o dziwo stery ruszyly bez zadnego zgrzytu. Ale znow mam inny problem laduje moduly do mojej karty polecniem modprobe -v at76c503-rfmd. Ale niestety nie mam innego interfejsu siecioweg :\ i nie mam pomysly jak zmusic PLD do zauwarzenia innego interfejsu dodam, ze jeszcze posiadam via-rhine jako eth0.