[Ac] gnome-terminal, ncurses, terminfo, nie wiem co jeszcze - klawisze Home i End.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 11 Sie 2004, 10:56:11 CEST

On Tue, 10 August 2004 20:03:19 +0200, Dariusz Laskowski wrote:

> BTW działają komuś takie pakiety jak xmule, leafnode, poldex z Ac?

Czyli, że jest OK? A np. taki gtktalog? Też OK?
No nic, zaciskam zęby, zamykam twarz i już się nie
odzywam. Może uda się jakoś przeczekać do 3.0? Ech...

--
Dariusz Laskowski                         Pszemol: Zawsze chciałem uważać się
darlas at post.pl                                  za osobę inteligentną...