Kernel 24 [AC]

px px w inteks.com.pl
Śro, 11 Sie 2004, 11:50:55 CEST

Dnia środa, 11 sierpnia 2004 10:15, Jan Wideł napisał:
> Tylko pytanie po co? I tak
> będziesz mógł używać tylko 1-dnego naraz. :)
To ja się wtrącę na temat "po co?"
1. mam w Compaq Armada wmontowany winmodem. Z 2.4.21 chodzi, z 2.6.7 nie
(najświeższe z AC, moduły ltmodem 8.31.a7 się nie kompilują).
2. do tegoż Compaqa podłączam telefon Nokia 5510 - przez USB jego pamięć
jest widziana jako 64M dysk. Pod 2.4.jest to ładny dysk FAT16 - tak
samo jak pod Win. Pod 2.6.x jak dysk (dalej FAT16) sformatuje mkfs-em
to go widzi Linux, a nie widzi Win, jak format pod Win. to go widzi Win
a nie Linux :(... a akurat do transportu między kilkoma komputerami
taka zabawa mi jest najbardziej potrzebna...
2a. Zupełnie podobnie przedstawia się sprawa z dyskiem (20G, FAT32)
zamkniętym w obudowie USB...

Rozwiązanie? mam 2 partycje Linux: jedna z jądrem 2.4, druga z 2.6.
Wspólny jest tylko /boot. I niestety niekiedy jak muszę to rebootuję.

Paweł