Działające archiwum z wyszukiwarką, gkrellm i builder

Tibsnorg Pieckymoosy abbab w o2.pl
Śro, 11 Sie 2004, 15:08:29 CEST

Cześć

Mam do Was takie pytania:

1] (najważniejsze) Gdzie jest archiwum listy z wyszukiwarką? Podany
niedawno adres http://search.pld-linux.org/ nie działa:

Search for kernel.  Search results: kernel : 0 / 0
Sorry, your search for kernel did not find any results.
No documents were found containing "kernel".

A ręczne przeszukiwanie zbiorów z każdego miesąca jest bardzo
czasochłonne.

2] Dlaczego gkrellm nie pokazuje mi wykresu działania ppp? Mam neo+.
Dodałem się do grupy proc, bo myślałem że w tym problem, ale nie
pomogło.

3] Jak zbudować kernela za pomocą buildera? kernel.spec zawiera
tylko spis wersji jądra. Próbowałem bulider -B Linux_2_6 ale
dostałem komunikat, że do tego trzeba mieć rw do cvsu.

TIA